منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان

منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
 
الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول
 

 3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
eng_ghost
مراقب عام المنتديات والحوار العام ومنتدى الهندسة المدنية
مراقب عام المنتديات والحوار العام ومنتدى الهندسة المدنية
eng_ghost


عدد المساهمات : 4632
تاريخ التسجيل : 16/04/2008
العمر : 38
الموقع : just in my dreams ,, i can reach any place
رقم العضوية : 1036
Upload Photos : 3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics Upload

3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics Empty
مُساهمةموضوع: 3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics   3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics I_icon_minitimeالخميس 30 أبريل - 23:24

بسم الله





3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics B351761a82f371e82d62d0e4310c2016


David H. Eberly, "3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics"
Morgan Kaufmann | ISBN: 1558605932 | 2000 | 561 Pages | djvu (ocr) | 5.8 MB
Now considered an essential reference in the game industry, 3D Game Engine Design is the first book to go beyond basic descriptions of algorithms and accurately demonstrate the complex engineering process required to design and build a real-time graphics engine to support physical realism. Faster algorithms will always win out over faster processors and assembly-language optimization techniques. Implementing those algorithms, however, can be a challenge for even experienced programmers



3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics 64699


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
or
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


منقول2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WwW.EngAswaN.C0M
 
3D Game Engine Design : A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مجموعه من أقوي الكتب في عالم برمجة الألعاب ,,, ( متجدد )
» Pipeline Design & Construction: A Practical Approach
» Allen Sherrod, “Game Graphics Programming”
» Real-time 3D Character Animation with Visual C++
» Mark Haigh-Hutchinson, “Real-Time Cameras”

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان :: هندسة الحاسبات والنظم :: البرمجة Programming-
انتقل الى: