منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان

منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
 
الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول
 

 Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book

اذهب الى الأسفل 
2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحبار
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
الحبار


عدد المساهمات : 12635
تاريخ التسجيل : 02/05/2007
العمر : 38
الموقع : فى غيابات الهندسة المدنية
رقم العضوية : 3
Upload Photos : Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book Upload
Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book 30u3a1djpgcopy
أهم مواضيعى :

Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book Empty
مُساهمةموضوع: Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book   Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book I_icon_minitimeالثلاثاء 13 يناير - 23:21

Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book





The TOEFL (Test of English as a Foreign Language) is now being offered as an iBT (internet-based test), and the new edition of Barron’s TOEFL manual has been completely revised and updated to reflect the new format. It presents seven full-length model TOEFL iBT tests with explanations or examples for all questions, including sample essays and speaking responses. The author also offers general orientation to the new TOEFL iBT, as well as a review of academic skills, which include note taking, paraphrasing, summarizing, and synthesizing. There is also a review of language skills—listening, speaking, reading, and writing.
The audio CDs present audio prompts for the Listening, Speaking, and Writing sections of all tests in the book.
The optional CD-ROM presents seven on-screen TOEFL iBT exams that simulate actual test conditions and provide automatic scoring.

BARRON'S Description


Download book 11 ed (pdf, 58 Mb):
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


Download CD-ROM:


Barron's TOEFL Part 1 of 8 (11th ed.)
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Barron's TOEFL Part 2 of 8
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Barron's TOEFL Part 3 of 8
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Barron's TOEFL Part 4 of 8
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Barron's TOEFL Part 5 of 8
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Barron's TOEFL Part 6 of 8
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Barron's TOEFL Part 7 of 8
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Barron's TOEFL Part 8 of 8
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

or
Pt1
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Pt2 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Pt3 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Pt4 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Pt5 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Pt6 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Pt7 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Pt8 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

منقول2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://asv-univ.editboard.com/index.htm
xahmedxadelx
مهندس جديد
مهندس جديد



عدد المساهمات : 1
تاريخ التسجيل : 18/07/2010
العمر : 38
Upload Photos : Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book Upload

Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book Empty
مُساهمةموضوع: رد: Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book   Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book I_icon_minitimeالأحد 18 يوليو - 23:42

ارجو تجديد الينك لانه لا يعمل شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Barron's How to prepare for the TOEFL IBT Book
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Exclusive : Barrons IELTS (Book and Audio CD)
» حصري : نزل أي كتاب تحبة موجود على google book مع Google Book Downloader v0.6.1 build 32397
» TOEFL-All-in-One Collection
» Building Grammar Skills for TOEFL
» اختبار الـ توفل TOEFL الشهير

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان :: مواضيع عامة :: الكتـــــــــب BOOKS-
انتقل الى: